FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum forum klasy 1a gim nr 3 Strona Główna
->
Regulamin
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólem o 1A i Szkole
----------------
Informacje z 1A
Coż sie dzieje w szkole
Rozmówki klasowe
Samorzad
Poza szkołą
----------------
Co porabiacie poza szkołą
Rozmówki
Problemy
Zainteresowania
Marzenia
Internet/Technika
Dojrzewanie i zdrowie
Uczucia/Psychologia
Inne
----------------
Hyde Park
Twórczość
Film
Książka
Gry
gierki i zabawy
Twierdza Grafików
Jednostka Centralna
Co można zmienic w forum
Regulamin
Frustrat Zone
Ogłoszenia
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
afryka
Wysłany: Pon 0:50, 15 Sty 2007
Temat postu: Regulamin
Regulamin:
1 Zakładanie tematów
1.1 Każdy nowy temat należy umieścić w odpowiednio przeznaczonym do tego dziale forum.
1.2 Często zdarza się, że tematy się powtarzają, żeby tego uniknąć, należy użyć opcji Szukaj, w górnym menu.
1.3 Temat winien zostać nazwany rzeczowo, np. "Nie mogę się zalogować", nie: "mój problem".
1.4 Temat nie ma prawa obrażac kogokolwiek lub miec podekst zmuszający do obrazy.
2. Redagowanie wiadomości
2.1 Podczas pisania nowych wiadomości, należy przestrzegać zasad polskiej pisowni, mozna ominąć ę,ą,ć itp lecz nie nagminnie (ale nie bedzie to karane każdemu może zdarzyć się błąd).
2.2 Na forum obowiązuje bezwzględny zakaz używania wulgaryzmów. Mowa tutaj również o wygwiazdkowanych (***) itp. słowach.
2.3 Zakazane jest umieszczanie linków do stron "nie dla dzieci"
2.4 Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym Użytkownikom, że złamali regulamin (oczywiście mowa o poście jedynie z taką treścią, jako dodatek jest to dozwolone). Od poprawiania błędów są Moderatorzy i Administratorzy lub osoby specjalnie do tego wyznaczone.
2.5 Nie należy cytować całego posta przy odnoszeniu się tylko do jego części.
2.6 Zabrania się pisania posta pod własnym postem.
2.7 Na forum obowiązuje bezwzględny zakaz zakładania postów o podstawie komercyjnej, a także świadczących usługi pomocy indywidualnej.
2.8 Zakaz zakładania postów o podobnej treści merytorycznej.
3. Konto Użytkownika
3.1 Użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum, chyba, że ma zgodę Administratora.
3.2 W każdej chwili Użytkownik może poprosić o skasowanie swojego konta.
3.2.1 Zostają usuwane z bazy Użytkowników wszystkie informacje o nim, jednakże jego wypowiedzi pozostają.
3.2.2 Nie jest możliwe usunięcie wszystkich lub prawie wszystkich wypowiedzi Użytkownika tylko i wyłącznie na jego życzenie.
4. Pozostałe
4.1 Zabrania się obrażania, wyśmiewania z innych Użytkowników.
4.2 Zakaz spamowania forum.
4.3 W każdym temacie należy dyskutować na temat określony w pierwszym poście. Jeżeli dotyczy on konkretnego problemu użytkownika, to prośbę o pomoc w rozwiązaniu nowego problemu trzeba umieścić w nowym, osobnym wątku. Wyjątkiem są przypadki bardzo bliskie sobie pod względem tematyki.
4.4 Emblemat (awatar) - obrazek dodawany pod nazwą Użytkownika, nie może mieć większych rozmiarów niż 100 x 100 pikseli; maksymalny rozmiar grafiki to 20 kB.
4.5 Zezwolono używać sygnaturki w formie grafiki i/lub tekstu o wymiarach 400 x 100 (dla grafiki) lub wysokości 7 linijek (tekst, tekst+grafika) – w rozdzielczości 1024x768px; maksymalny rozmiar grafiki to 30 kB. W sygnaturce można użyć XXX znaków.
4.6 Zarówno tekst jak i grafika użyta w profilu (sygnaturka, awatar, itp.) są własnością danego Użytkownika. Zabrania się wykorzystywania tych danych do własnych celów.
4.7 Zakazane jest wyróżnianie postów, np. pisanie TEKSTU wYłĄczNie KOLOrową czcionką.
4.8 Zakaz umieszczania informacji powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, wulgaryzmy, przemoc, itp).
5. Sprawy końcowe
5.1 W przypadku nie zastosowania się do regulaminu, ograniczony zostanie dostęp do całego forum. W szczególnych wypadkach powiadomione zostaną odpowiednie organy ścigania.
5.1.1 Użytkownicy łamiący regulamin powinni liczyć się z uzyskaniem ostrzeżenia od Administratora lub Moderatora.
5.1.1.1 Przy pierwszym i drugim ostrzeżeniu nadawana jest ranga informująca o stanie licznika ostrzeżeń. Piątym ostrzeżeniem jest stałe wyrzucenie z forum.
5.1.1.2 Administrator może ukarać Użytkownika BANem bez nałożenia wcześniej ostrzeżenia.
5.1.1.3 Ostrzeżenia nie wygasają.
5.1.2 Administrator forum zastrzega prawo do ukarania Użytkownika, na podstawie tak zwanego zdrowego rozsądku.
5.2 Poza danymi dobrowolnie wprowadzanymi w profilu Użytkownika, przy wysyłaniu wiadomości zbierany jest o nim adres IP.
5.2.1 Wgląd do tych danych posiadają wyłącznie: Webmaster, Administrator oraz Moderatorzy forum i przypisane są do wypowiedzi Użytkownika.
5.2.2 Ich usunięcie nie jest możliwe, gdyż dane te służą do identyfikacji autora wypowiedzi w przypadku naruszenia regulaminu lub prawa.
5.3 Administratorzy, Moderatorzy jak i Webmasterzy nie ponoszą odpowiedzialności za posty na forum (poza wiadomościami pisanymi przez nich).
5.4 Administrator zastrzega prawo do dokonywania zmian w regulaminie forum 1A, bez informowania o tym Użytkowników forum.
Zakładając post na forum 1A akceptujesz w/w regulamin.
przestrzegać go!!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
forum klasy 1a gim nr 3:
Oficjalne Forum naszej kochanej 1A :)
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group c3s Theme ©
Zarron Media
Regulamin